Copywriter – kim jest i czym się zajmuje?

Praca copywritera

Choć słowo copywriter rozgościło się na stałe w polskim języku wciąż sama przyłapuję się na tym, że próbuję przełożyć sens tego słowa na polski próbując wyjaśnić, czym tak naprawdę się zajmuję. określenie „autor tekstów reklamowych” nie wyczerpuje tematu, bo czy domyślnie mieści się w nim wszystko to, co dotyczy content marketingu, tworzenia treści mających zainteresować potencjalnych klientów? Ujęty w słowniku…

Czytaj Dalej

Persona – zostań swoim klientem na jeden dzień

Dlaczego klient miałby wybrać akurat twoje produkty?

Co motywuje Cię, kiedy robisz zakupy w tym a nie innym sklepie? Sugerujesz się tylko ceną czy może dostawca oferuje Ci coś jeszcze – szczegółowy opis produktu, możliwość sprawdzenia ocen użytkowników? A może przywiązałeś się do niego, bo śledzisz jego doskonałe zdjęcia na Instagramie? Motywacje użytkowników internetu do zakupów i aktywności w sieci są różne. Aby dotrzeć ze swoją komunikacją…

Czytaj Dalej

Dlaczego warto prowadzić blog w małej firmie?

Dlaczego warto prowadzić blog firmowy

Gdy przedsiębiorca jest w swojej firmie żaglem, sterem i okrętem, pytanie o działania content marketingowe mogą spotkać się z nerwowym śmiechem. Bo kiedy i po co? Tymczasem działania z zakresu tak zwanego marketingu treści mogą nieść wymierne korzyści przy niewielkim nakładzie finansowym. Blog firmowy poprowadzony z pomysłem, to warte uwagi narzędzie marketingowe, także dla małych firm. Daj się poznać W…

Czytaj Dalej