SEO checklista – [do pobrania] 10 kroków do optymalizacji strony

10 kroków do optymalizacji twojej strony www

Kilkukrotnie podkreślałam to, jak ważne jest poprawianie widoczności firmowej witryny w wyszukiwarkach. Dziś krótko ale na temat 🙂 Stworzyłam dla Was plik do pobrania, zawierający 10 najważniejszych działań, które pomogą Wam poprawić widoczność Waszej strony w wyszukiwaniach Google. Checklista SEO do pobrania Na dysku Google znajdziecie dwa pliki PDF. Wersja bardziej „kolorowa” będzie pewnie przyjemniejsza w odbiorze na komputerze i urządzeniach…

Czytaj Dalej

Copywriter – kim jest i czym się zajmuje?

Praca copywritera

Choć słowo copywriter rozgościło się na stałe w polskim języku wciąż sama przyłapuję się na tym, że próbuję przełożyć sens tego słowa na polski próbując wyjaśnić, czym tak naprawdę się zajmuję. Określenie „autor tekstów reklamowych” nie wyczerpuje tematu, bo czy domyślnie mieści się w nim wszystko to, co dotyczy content marketingu, tworzenia treści mających zainteresować potencjalnych klientów? Ujęty w słowniku…

Czytaj Dalej

Persona – zostań swoim klientem na jeden dzień

Dlaczego klient miałby wybrać akurat twoje produkty?

Co motywuje Cię, kiedy robisz zakupy w tym a nie innym sklepie? Sugerujesz się tylko ceną czy może dostawca oferuje Ci coś jeszcze – szczegółowy opis produktu, możliwość sprawdzenia ocen użytkowników? A może przywiązałeś się do niego, bo śledzisz jego doskonałe zdjęcia na Instagramie? Motywacje użytkowników internetu do zakupów i aktywności w sieci są różne. Aby dotrzeć ze swoją komunikacją…

Czytaj Dalej