Opisy produktów, które chce się czytać

Opisy produktów tworzone odręcznie

Opisy produktów wciąż nie przez wszystkie sklepy internetowe traktowane są jako istotne narzędzie marketingowe. Tymczasem niemal 40% z grupy przebadanych w 2015 roku internautów robiących zakupy online przyznało, że do częstszych zakupów przez internet niewątpliwie zachęciłyby ich bardziej szczegółowe opisy towarów („E-Commerce w Polsce 2015. Gemius dla e-Commerce Polska”). Przedsiębiorcy opierający się na skopiowanych od producentów specyfikacjach często wiele tracą,…

Czytaj Dalej

Słowa kluczowe to nie wszystko.

Algorytmy, według których działają roboty Google, wprowadzają nową jakość. Dziś nie wystarczy układanie zdań, złożonych głównie z kluczowych fraz. Strony www, których jedynym celem jest promowanie się za pomocą popularnych haseł, zawierające artykuły bez ładu i składu wychwytywane są przez automatycznych, internetowych strażników. Będąc właścicielem takiej strony możemy, w skrajnych przypadkach, zostać wykluczeni z naszą witryną z wyników wyszukiwania. A…

Czytaj Dalej